مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 09:172022-03-27اجتماعي

توجه به جاده های منتهی به مناطق گردشگری ایلام بسیار ضروری است


معاون امور عمرانی استاندار ایلام گفت: توجه به جاده های منتهی به مناطق گردشگری ایلام بسیار ضروری است.

- ، سعید هژبری عصر شنبه در بازدید از محورهای مواصلاتی شهرستان های ایلام، بدره و دره شهر با اشاره استقبال ویژه مهمانان نوروزی از مناطق گردشگری استان، اظهار کرد: نظر به اقبال بسیار گسترده گردشگران نوروزی به شهرستان های هدف گردشگری لزوم توجه بیش از پیش به محورهای مواصلاتی این مناطق با توجه به ترددهای بالای خودرو در این محورها بسیار ضروری و پر اهمیت است.

وی گفت: رعایت فاصله 20 کیلومتری استقرار تیم های پلیس راه و همچنین تیم های امدادی و خدمات رسان در سطح جاده های شهرستان های استان می تواند بر کاهش حوادث جاده ای موثر باشد.

معاون عمرانی استاندار ایلام در ادامه خواستار حضور اکیپ های راهداری در نقاط حادثه خیز شد و گفت: به منظور جلوگیری از خطراتی که ممکن است در نقاط حادثه خیز ایجاد شود با توجه به اینکه زمان لازم فعلآ برای اصلاح این نقاط وجود ندارد راهداری می تواند در این نقاط که تعداد آنها زیاد هم نیست با نصب بنرهای احتیاطی و استقرار تیم هایی با همکاری پلیس راه، اورژانس و هلال احمر اخطار لازم را به رانندگان بدهد.

وی در پایان حضور تیم های پلیس راه، راهداری و حمل و نقل جاده ای و هلال احمر را در محور ایلام رضایت بخش دانست و گفت: امیدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به جاده های منتهی به مناطق گردشگری ایلام بسیار ضروری است

توجه به جاده های منتهی به مناطق گردشگری ایلام بسیار ضروری است