مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 07:022022-03-27فناوري

امکانات آزمایشگاهی، زیرساختی و پژوهشی در اختیار دانش بنیان های صنعت ICT


رییس پژوهشگاه ICT با اشاره به شعار «تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین» گفت: علاوه بر تجربه زیادی که در تولید محصولات کلیدی و اساسی صنعت مخابرات در پژوهشگاه وجود دارد، - وحید یزدانیان رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفت وگو با خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، اظهارداشت: شعار امسال مبنی بر تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین ، ارتباط نزدیکی با تجارب گذشته پژوهشگاه دارد و پیش از این هم تجربه چنین فعالیت هایی را در سال های گذشته داشته ایم و محصولات متعددی را با توجه به دانش بومی در کشور تولید کرده ایم.

وی ادامه داد: برای مثال در موضوعاتی مانند مالتی پلکسینگ و تقسیم فرکانسی نوری، ضد بدافزار و محصولات انتقال دهنده ترافیک نوری DWDM و CWDM تولید موفق و کاربردی داشته ایم که همگی از محصولات کلیدی و اساسی در صنعت مخابرات، سخت افزار یا نرم افزار هستند.

وی در پاسخ به این سوال که پژوهشگاه ICT در زیرمجموعه وزرات ارتباطات و فناوری اطلاعات چه امکانات و قابلیت هایی برای کمک به صنعت ICT در مسیر تحقق شعار سال در اختیار دارد؟ گفت: امسال که تاکید روی موضوع فعالیت های دانش بنیانی است راهکارهای ویژه و امکانات مناسب در اختیار داریم که می تواند به تحقق هدف گذاری سال 1401 کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکانات آزمایشگاهی، زیرساختی و پژوهشی در اختیار دانش بنیان های صنعت ICT

امکانات آزمایشگاهی، زیرساختی و پژوهشی در اختیار دانش بنیان های صنعت ICT