مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 20:172022-03-26اقتصادي

سفر های دریایی نوروز از مرز 2 میلیون گذشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، حسین عباس نژاد در رابطه با آخرین وضعیت سفر هایی دریایی نوروز 1401، اظهار داشت: - رییس ستاد سفر های دریایی نوروزی کشور با اعلام عبور از مرز 2 میلیون سفر دریایی در نوروز 1401، گفت: در سال جاری با افزایش 15 درصدی مسافر دریایی نسبت به سال 98 مواجه شده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، حسین عباس نژاد در رابطه با آخرین وضعیت سفر هایی دریایی نوروز 1401، اظهار داشت: آمار سفر های دریایی از 25 اسفندماه سال گذشته تاکنون بر اساس طرح تسهیل سفر های دریای نوروز از مرز 2 میلیون سفر عبور کرده و خوشبختانه هیچگونه مشکل فنی و ایمنی وجود نداشته و خدمات ایمنی سفر به شکل مطلوب ارائه شده است.

وی ادامه داد: از بنادر و مجاری مجاز دریانوردی، عملیات ها به صورت روان و بی وقفه در حال انجام است و برخی بنادر کشور نظیر بنادر حقانی و ذاکری 24 ساعته در حال فعالیت هستند.

مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به افزایش تعداد شناور ها و صندلی در طرح تسهیل سفر های دریایی نوروز 1401، بیان کرد: طی 2 سال اخیر که با شیوع ویروس کرونا همراه بودیم برخی شناور ها از رده خارج شدند و نگرانی مبنی بر این وجود داشت که با مشکل صندلی مواجه شویم، اما با همت شنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر های دریایی نوروز از مرز 2 میلیون گذشت

سفر های دریایی نوروز از مرز 2 میلیون گذشت