مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 16:422022-03-26سياسي

حضور راهنمایان گردشگری در بافت تاریخی گرگان


دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر گلستان و سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان از استقرار راهنمایان گردشگری در شهر تاریخی استرآباد خبرداد.

- ، رحمان فرمانی بعدازظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: با بهبود شرایط و برقراری سفرها در نوروز 1401 راهنمایان گردشگری استان گلستان از تاریخ 28 اسفند 1400 تا پایان تعطیلات نوروز در خانه تاریخی شیرنگی (مکان اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان) در مرکز شهر تاریخی استرآباد یعنی محله سرچشمه مستقر هستند و در خصوص پیشینه تاریخی، بناهای تاریخی موجود، معماری بافت تاریخی، فرهنگ و آداب ورسوم و… توضیحاتی را به گردشگران ارائه می دهند.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان با بیان این که کاخ موزه گرگان، خانه تاریخی امیر لطیفی(موزه صنایع دستی) و سرای باقری ها(هتل بوتیک هفت پیکر) هم دارای راهنمای گردشگری مجزا هستند، یادآور شد: این راهنمایان از صبح تا 17 عصر به ارائه خدمات به مسافران و گردشگران ورودی به مرکز شهر تاریخی استرآباد(گرگان) می پردازند.

وی بیان کرد: این راهنمایان گردشگری دارای کارت شناسایی از سوی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان هستند و آموزش های لازم را برای ارائه خدمات به مسافران فراگرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور راهنمایان گردشگری در بافت تاریخی گرگان

حضور راهنمایان گردشگری در بافت تاریخی گرگان