مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 16:372022-03-26فناوري

پلیس فتا البرز: کاربران فریب تورهای اغوا کننده نوروزی را نخورند


رییس پلیس فتا البرز از شهروندان خواست که در صورت مواجهه با موارد مشکوک و یا نیاز به اخذ مشاوره و راهنمایی تخصصی می توانند از طریق سایت رسمی پلیس فتا و یا شماره تلفن 096380 اقدام کنند - رییس پلیس فتا البرز از شهروندان خواست که در صورت مواجهه با موارد مشکوک و یا نیاز به اخذ مشاوره و راهنمایی تخصصی می توانند از طریق سایت رسمی پلیس فتا و یا شماره تلفن 096380 اقدام کنند رییس پلیس فتا البرز در خصوص آگهی های فریبنده و اغوا کننده تورهای نوروزی به کاربران هشدار دارد.

سرهنگ رسول جلیلیان در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: کلاهبرداران با سوء استفاده از فرصت سفر در ایام عید نوروز، اقدام به فریب مسافران و گردشگران می کنند و کاربران باید با دقت بیشتری نسبت به خرید بلیط های خود اقدام کنند.

وی اضافه کرد: یکی از شگردهای کلاهبرداران انتشار آگهی جعلی رزرو (ذخیره، اجاره) اماکن اقامتی یا هتل، تهیه بلیط، تورهای نوروزی، ارسال پیامک های جعلی حاوی لینک مخرب، ارسال اپلیکیشن های جعلی در شبکه اجتماعی است تا اقدام به سرقت اطلاعات کاربران کنند.

وی بیان داشت: افراد سودجو با استفاده از ترفند آگهی های بی اساس و تبلیغات جذاب تلاش می کنند کاربران خود را افزایش داده تا بتوانند به اهداف مجرمانه خود دست یابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس فتا البرز: کاربران فریب تورهای اغوا کننده نوروزی را نخورند

پلیس فتا البرز: کاربران فریب تورهای اغوا کننده نوروزی را نخورند