مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 14:572022-03-26سياسي

استقبال مردم از طرح های پلیس و برخورد با هنجارشکنان در لرستان


مردم از طرح های پلیس و برخورد با هنجارشکنان و ناهنجاری ها استقبال می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار یحیی الهی امروز شنبه در هشتمین جلسه قرارگاه نوروزی امام علی (ع) در جمع فرماندهان، رؤسا و معاونان انتظامی لرستان ضمن تقدیر از زحمات کارکنان سخت کوش و خدوم انتظامی استان در سال 1400، سال گذشته را در مجموع سال موفقی در حوزه اقدامات و عملکرد پلیس در سطح کشور برشمرد.

وی افزود: خوشبختانه با تلاش و همدلی بین مردم و پلیس، استان لرستان جز 5 استان موفق در حوزه انتظامی برابر شاخص های تعیین شده بوده که این موفقیت ها مرهون تلاش و از جان گذشتگی و ایثار همه همکاران بوده است.

فرمانده انتظامی لرستان، گفت: فرماندهی انتظامی استان با تقدیم شهید والامقام (رحمان پوردهقان) در راه برقراری امنیت شهروندان که همین جا به روح مطهر وی درود می فرستیم، با تاکید بر اینکه می بایست آمادگی های خود را در حوزه های اجرایی نسبت به سال های گذشته ارتقا دهیم، آمادگی عملیاتی و ارتقا توان اجرای مأموریت از اولویت های پلیس در سال جدید است.

سردار الهی با بیان اینکه به تعالی رفتار کارکنان معتقد هستیم، گفت: مردم از طرح های پلیس و برخورد با هنجارشکنان و ناهنجاری ها استقبال می کنند و پلیس، پاسدار و حافظ نظم و امنیت مردم و انقلاب است و در راستای اجرای مأموریت ها و وظایف خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال مردم از طرح های پلیس و برخورد با هنجارشکنان در لرستان

استقبال مردم از طرح های پلیس و برخورد با هنجارشکنان در لرستان