مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 14:172022-03-26سياسي

برگ هایی از دفتر خدمات پرسابقه مرحوم آیت الله ری شهری


آقای ری شهری را بی تردید باید یکی از وفادارترین، خالص ترین و البته شجاع ترین یاران ولایت و رهبری در زمان حضرت امام خمینی(ره) و حضرت آیت الله العظمی خامنه ای دانست.

- گروه سیاسی خبرگزاری فارس، در اولین روز از قرن پانزدهم هجری شمسی، مردی از میان ما رفت که خدمات وی به انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی، بسیار گرانقدر و ارزشمند بوده است و همین خدمات بود که وی را به شخصیتی کم نظیر در دوران بعد از انقلاب مبدل ساخت.

محمد محمدی ری شهری روحانی انقلابی خستگی ناپذیری بود که از همان ابتدای پیروزی انقلاب با برعهده گرفتن مسئولیت های سنگین و حساس، و انجام آن مسئولیت ها در کمال اخلاص و صحت و اتقان، خدمات شایانی به ملت انقلابی ایران و نظام اسلامی کرد.

او خطرات فراوانی را از سر انقلاب مرتفع ساخت، به مقابله با انحرافات و اعوجاجات داخلی برخاست، از شأن و جایگاه نظام در برابر بیگانگان و بدخواهان حفاظت کرد و تمامی این کارهای حساس، سخت و نفسگیر که در طول سالیان متمادی استمرار داشت، هیچگاه موجب نشد تا او به عنوان یک روحانی محقق و پژوهشگر، از کارهای علمی و حوزوی و تاریخنگاری باز ماند کما این که دهها جلد کتاب در زمینه های کلامی، روایی، فقهی و تاریخی از ایشان و همچنین مجموعه ای ارزشمند به نام دارالحدیث و دانشگاه علوم قرآن و حدیث از یادگارهای گران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگ هایی از دفتر خدمات پرسابقه مرحوم آیت الله ری شهری

برگ هایی از دفتر خدمات پرسابقه مرحوم آیت الله ری شهری