مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 13:222022-03-26فرهنگي

پیام رضا بابک به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی


رضا بابک هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون با انتشار پیامی هفتم فروردین 1401 روز ملی هنرهای نمایشی را تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، همزمان با فرا رسیدن هفتم فروردین روز ملی هنرهای نمایشی متن پیام رضا بابک بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون به مناسبت این رویداد ملی منتشر شد.

در متن رضا بابک به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی آمده است: به نام خدا بهار بوی امید می دهد، بوی تازه شدن، دل بستن، پرواز کردن؛ بهار با ما حرف می زند به ما می گوید فراموش کن، از نو آغاز کن، بساز، بشو، ببخش، مهربان باش و عشق بورز کلید واژه های انسانی مهمی که سرمشق و غایت آثار نمایشی ماست.

تقارن بهار و تئاتر در روز جهانی و ملی آن در نخستین روزهای رستاخیز طبیعت، فراخواندن انسان به درنگ در هستی و معنای ژرف زندگی است و برای ما که در جشن نوروز، روح و جسم تازه می کنیم همان رخ می دهد که هربار و به تکرار در تئاتر به خویش یابی، نوزایی و نواندیشی فراخوانده می شویم.

تئاتر امکان همیشگی والایی بخشی به روح آدمیان در زمانه ای است که ضرورت های ناگزیر معنای زندگی را در منفعت طلبی ها و خود محوری ها کم سو و کمرنگ می کند.

ستیزه های درام بر صحنه ها با برانگیختن احساس و تعقل تماشاگران منادی صلح و زندگیست و هنرمندان تئاتر فراهم کننده ی حضور مفاهیم بلند و والای انسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام رضا بابک به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی

پیام رضا بابک به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی