مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 12:272022-03-26حوادث

زخم سیلاب بر تن منطقه گردشگری افرینه/ چشم آبشار به راه اعتبار خشک شد


در حالی به سومین سالگرد سیلاب لرستان نزدیک می شویم که همچنان بسیاری از زیرساخت ها ازجمله در منطقه گردشگری افرینه پا نگرفته است.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: آبشار افرینه آبشاری عریض و پر آب در کنار روستای افرینه در بخش معمولان شهرستان پلدختر استان لرستان است که از تلاقی رودهای چشمک و افرینه تشکیل می شود و در نهایت به رودخانه کشکان می ریزد.

این آبشار با 14 متر عمق و 10 متر ارتفاع در نزدیکی جاده خرم آباد- اندیمشک قرار دارد و در جریان سیلاب سال 98 زیرساخت های دسترسی و گردشگری آن به شدت آسیب دید.

این خسارات را اگر در کنار آسیب های وارده به دهستان افرینه بگذاریم می توان گفت که همچنان این منطقه از زیر بار خسارت سیلاب قد راست نکرده است.

سیل فروردین ماه سال 98 بحران عظیمی بود که بخش زیادی از زیر ساخت ها، منازل مسکونی و اراضی کشاورزی شهرستان پلدختر را با آسیب جدی مواجه کرد و زندگی مردم را از بین برد.

دهستان افرینه که در حاشیه رودخانه کشکان در مسیر جاده پلدختر- خرم آباد و حدود 30 کیلومتری پلدختر واقع شده نیز از تأثیرات مخرب سیل مستثنی نبود و ساکنان این روستا نیز همچنان با مشکلات ناشی از سیل دست و پنجه نرم می کنند.

این در حالیست که در سومین سالگرد سیلاب مهیب لرستان و شهرستان پلدختر همچنان متولیان کمبود و عدم تخصیص اعتبار را دلیل بازسازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زخم سیلاب بر تن منطقه گردشگری افرینه/ چشم آبشار به راه اعتبار خشک شد

زخم سیلاب بر تن منطقه گردشگری افرینه/ چشم آبشار به راه اعتبار خشک شد