مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 12:172022-03-26فرهنگي

بازسازی تماشاخانه ملک به واسطه 2 نمایش اشکان خطیبی


تماشاخانه ملک برای مخاطبان «پزشک نازنین» و «چخوف خوانی زیر نظر نماینده فدراسیون روسیه» به کارگردانی اشکان خطیبی بازسازی می شود.

- به نقل از روابط عمومی تماشاخانه ملک، اجرای موفق و پر مخاطب 2 نمایش پزشک نازنین و چخوف خوانی زیر نظر نماینده فدراسیون روسیه به تهیه کنندگی و کارگردانی اشکان خطیبی سال جدید در تماشاخانه ملک روی صحنه می رود.

این گروه اجرایی در حال حاضر مشغول بازسازی و نویابی سالن ملک هستند تا به واسطه این تغییرات، شرایط بهتری برای مخاطبان نمایش فراهم کنند.

مدیریت تماشاخانه ملک با همکاری اشکان خطیبی از فرصت تعطیلات نوروزی استفاده کرده و مشغول بازسازی سالن هستند تا به حقوق تماشاگر احترام بیشتری گذاشته شود.

گروه اجرایی طی این بیانیه به توضیح فرایند تصمیم گیری اشاره کرده است: درود و احترام برای ورود بهار و سال تازه هر بار که زمان فروش بلیت مورد استقبال و در پایان نمایش مورد تشویق شما قرار می گیریم خوشحالی ما ته نشین شده و مسئولیت بیشتری را احساس می کنیم.

طی گفت وگو و توافق هایی که با مدیریت این سالن داشته ایم به این نتیجه رسیدیم که می توان شرایط بهتری را برای مخاطب رقم زد.

هر چند که زمان بَر و هزینه بردار بود و شاید طبیعی باشد که کسی سراغ این کار نرود اما شما و حمایت تان ارزش هر بهتر شدنی را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی تماشاخانه ملک به واسطه 2 نمایش اشکان خطیبی

بازسازی تماشاخانه ملک به واسطه 2 نمایش اشکان خطیبی