مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 11:522022-03-26اقتصادي

آغاز به کار جشن نوروزگاه در اهواز


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اهواز از آغاز به کار دوباره جشنواره نوروزگاه در این شهرستان پس از 2 سال وقفه در تعطیلات نوروز 1401 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تبار قریب با اعلام این خبر افزود: کشور 2 سال متوالی درگیر همه گیری ویروس کرونا بود و اکنون با واکسیناسیون عمومی کرونا امیدواریم در نوروز امسال ظرفیت شاد بودن و شاد زیستن در کنار همدیگر فراهم شود.

او با بیان این‎که به همین منظور و در راستای اجرای مصوبات ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز اهواز، برنامه ها و طرح هایی تدارک دیده شده که برای مردم محسوس و ملموس تر باشد گفت: این برنامه ها و آیین ها شامل اجرای موسیقی اقوام و سنتی، اجرای آیین های نوروزگاهی، برگزاری نمایش، برپایی جشنواره اقوام، نمایشگاه صنایع دستی و سوغات، و همچنین معرفی جاذبه ها است که قرار است در قالب جشن نوروزگاه اجرا شوند.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اهواز افزود: با درنظر گرفتن آزاد شدن مسافرت های نوروزی و برگزاری مراسم مربوط به این ایام از سوی ستاد ملی کرونا، برای برپایی نوروزگاه برنامه ریزی و قرار شد این رویداد فرهنگی از فردا ششم فروردین 1401 به مدت پنج شب از ساعت 16 تا 22 در محل کیان پارس ـ پارک ساحلی غربی ـ جنب کتابخانه مرکزی با رعایت همه ضوابط بهداشتی برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار جشن نوروزگاه در اهواز

آغاز به کار جشن نوروزگاه در اهواز