مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 10:422022-03-26پزشكي

فرانشیز دیالیز به شرط دارا بودن دفترچه درمانی برای ایرانی ها رایگان است


معاون دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان اینکه فرانشیز دیالیز برای شهروندان ایرانی که تحت پوشش بیمه هستند رایگان است، گفت: دیالیز جزو خدمات گرانقیمت درمانی محسوب می شود و هر نوبت دیالیز به طور متوسط 600 تا 700 هزار تومان هزینه به نظام سلامت تحمیل می کند.

- علی خواجه امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: دیالیز جزو خدمات گرانقیمت درمانی محسوب می شود و هر نوبت دیالیز به طور متوسط 600 تا 700 هزار تومان هزینه به نظام سلامت تحمیل می کند.

معاون دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: در حال حاضر  440 بیمار مزمن کلیوی که در محدوده تحت پوشش این دانشگاه سکونت دارند به صورت ثابت و برنامه ای و به طور متوسط 3 تا 4 بار در هفته از خدمات دیالیز استفاده می کنند.

وی ادامه داد: این خدمات در بیمارستان های خاتم الانبیاء(ص) و علی ابن ابی طالب(ع) زاهدان،  امام خمینی(ره) خاش، رازی سراوان و دارالشفاء میرجاوه به 407بیمار ایرانی و 33 بیمار غیر ایرانی ارائه می شود و در طول تعطیلات نوروز هم استمرار دارد.

این مسؤول بیان کرد: در 7 روز نخست تعطیلات نوروز 1401 که از 28 اسفند ماه 1400 شروع شده است تا کنون 12 بیمار دیالیزی که به صورت میهمان از سایر استان های کشور به سیستان و بلوچستان تشریف آورده بودند این خدمات را در 28 نوبت دریافت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرانشیز دیالیز به شرط دارا بودن دفترچه درمانی برای ایرانی ها رایگان است

فرانشیز دیالیز به شرط دارا بودن دفترچه درمانی برای ایرانی ها رایگان است