مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 09:372022-03-26اقتصادي

سفرهای نوروزی مردم رکورد خودش را هم شکست!


آخرین وضعیت سفرهای جاده ای مردم در 9 روز گذشته از طرح سفرهای نوروزی مردم نشان می دهد که بیشترین رکورد سفرها در روز گذشته به ثبت رسیده و تاکنون حدود 18 میلیون تردد بین استانی وسایل نقلیه مختلف انجام شده که از این تعداد حدود 95 درصد مربوط به خودروهای شخصی مردم بوده است.

- عکس آرشیوی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، بر اساس تازه ترین آمارهای منتشر شده مرکز مدیریت راه های کشور سفرهای نوروزی مردم از ابتدای طرح نوروزی امسال (25 اسفندماه 1400) تا دیروز به طور متوسط دو میلیون و 50 هزار و 133 وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی مختلف تردد کرده اند که مجموع ترددهای بین استانی در 9 گذشته به حدود 18 میلیون دستگاه وسیله نقلیه مختلف می رسد که از این تعداد بالغ بر 95 درصد آن مربوط به خودروهای شخصی مردم بوده است.

این آمار در قیاس با مدت مشابه در نوروز سال گذشته 44 درصد، 174 درصد در مقایسه با نوروز سال 1399 و 9 درصد نسبت به همین ایام نوروز در سال 1398 افزایش یافته است که البته رشد عجیب و قریب این آمار در قیاس با نوروز دو سال گذشته به دلیل لغو شدن حجم بسیار زیادی از سفرهای نوروزی مردم ناشی از آغاز شیوع ویروس کرونا در ایران بود.

البته بیشترین تردد بین استانی در سفر های نوروزی امسال مربوط به 27 اسفندماه بود که روز گذشته این رکورد هم شکسته شد و بیش از دو میلیون و 231


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفرهای نوروزی مردم رکورد خودش را هم شکست!

سفرهای نوروزی مردم رکورد خودش را هم شکست!