مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 09:222022-03-26اجتماعي

431 کشته در موج اول سفرها/ثبت بالاترین تردد نوروزی


جانشین رییس پلیس راهور ناجا از جان باختن 431 نفر در تصادفات نوروزی خبر داد.

- اعلام کرد: متأسفانه تعداد فوتی های تصادفات به 431 نفر رسیده است؛ که از این تعداد 70 درصد فوتی ها مربوط به تصادفات جاده ای و 30 درصد مربوط به تصادفات شهری است.

جانشین رییس پلیس راهور ناجا افزود: روز گذشته شلوغ ترین روز از لحاظ ترافیکی در ایام نوروز (25 اسفند 1400) تا 5 فروردین 1401 بود چرا که موج بازگشت سفرها به شهرها را داشتیم و همچنین موج دوم سفرهای نوروزی را هم تجربه کردیم.

حسینی تأکید کرد: محورهای منتهی به پایتخت، روز گذشته با ترافیک سنگینی روبرو بودند و هم اکنون جاده چالوس هم در مسیر رفت و هم در مسیر برگشت ترافیک سنگینی دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در تمامی محورهای اصلی و مواصلاتی کشور ترافیک روان و سبکی در حال حرکت است، درباره وضعیت جوی تصریح کرد: ناپایداری های جوی تا چند روز آینده در سراسر استان ها ادامه دارد و در برخی استان ها به شکل وزش باد شدید باعث بروز پدیده گرد و خاک و کاهش میدان دید رانندگان خواهد شد.

جانشین رییس پلیس راهور ناجا در پایان افزود: در برخی استان ها به ویژه استان های شمالی و شمال غرب کشور بارش های پراکنده باران و برف در جاده های کوهستانی پیش بینی شده و لازم است هموطنانی که در این مسیرها قصد سفر دارند تمهیدات لازم را به عمل آورده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

431 کشته در موج اول سفرها/ثبت بالاترین تردد نوروزی

431 کشته در موج اول سفرها/ثبت بالاترین تردد نوروزی