مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 08:222022-03-26سياسي

شرایط اماکن تاریخی و گردشگری روستای هزاوه در شأن استان مرکزی نیست


شرایط اماکن تاریخی و گردشگری روستای هزاوه در شأن استان مرکزی و عظمت تاریخ این منطقه نیست در حالی که این روستا باید سرآمد روستاهای هدف گردشگری باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فرزاد مخلص الائمه عصر جمعه در جریان بازدید از روستای هزاوه، با انتقاد از شرایط اماکن تاریخی و گردشگری این روستا، افزود: ناهماهنگی بین دستگاه های مسئول در رسیدگی به این روستا مشهود و غیر قابل پذیرش است.

استاندار مرکزی گفت: وضعیت روستای هزاوه اراک و برخی اماکن تاریخی آن در شأن استان مرکزی و عظمت تاریخ این منطقه نیست در حالی که این روستا باید سرآمد روستاهای هدف گردشگری باشد.

وی ادامه داد: فرماندار شهرستان اراک موظف شده است با مشارکت تمام مبادی ذی ربط آخرین طرح های توسعه گردشگری هزواه را بررسی، موانع آن را شناسایی و با برنامه ریزی و زمان بندی مناسب، وضعیت گردشگری این روستا را بهبود بخشد و گزارش آن را ارائه کند.

مشارکت مردم و پیگیری رسانه ها در این موارد بسیار راهگشا است.

گفتنی است در این بازدید، دهیار روستا و برخی اعضای هیأت امنای خانه امیرکبیر و همچنین هیأت امنای امامزاده سلطان سیداحمد، گزارشی از اوضاع و احوال و مشکلات منطقه ارائه دادند و استاندار مرکزی نیز برخی موارد را به دست اندرکاران امر تذکر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط اماکن تاریخی و گردشگری روستای هزاوه در شأن استان مرکزی نیست

شرایط اماکن تاریخی و گردشگری روستای هزاوه در شأن استان مرکزی نیست