مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 00:272022-03-25فرهنگي

فیلم های نوروزی تلویزیون در ششم فروردین


شبکه های یک، دو، سه، چهار، پنج، نمایش، کودک، افق، شما و سلامت برای امروز شنبه، ششم فروردین ماه 18 فیلم سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن آماده پخش کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، ادهام سینگ ، شش خرابکار در قطار ، فروچاله ، بومی ، تراژدی مکبث ، خانواده بارکِر مراقب گربه ها باشید ، آتش ، سریع و خشن 9 ، چمدان ، منطقه پرواز ممنوع ، پتسی و بی نظم منظم ، کفش های آهنی ، شمشیرزن دوره گرد ـ پایان ، قلعه قدیمی ، دسته تاگانوک ، بکت ، قندون جهیزیه و مبارک از جمله فیلم های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن هایی هستند که در روز شنبه، ششم فروردین ماه از شبکه های سیما پخش خواهند شد.

در این بخش توضیحات تکمیلی درباره فیلم های امروز را بخوانید: شبکه یک سیما فیلم سینمایی جدید ادهام سینگ به کارگردانی شوجیت سیرکار امروز، ششم فروردین ماه ساعت 11 از شبکه یک سیما پخش می شود.

این فیلم با بازی بانیتا ساندو، شان اسکات و ویکی کاوشال، درباره ادهام سینگ است که در راه استقلال هند و خروج از استعمار بریتانیا کشته شد.

در آوریل 1919 در حالی که بریتانیا تصمیم گرفته برای خاموش کردنِ شورشِ هندیان در راه بیرون کردن بریتانیا، منع تردد بگذارد یک تجمع صلح آمیز را مورد تیراندازی قرار می دهد و صدها زن و بچه و مرد را می کشد و از بین می برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم های نوروزی تلویزیون در ششم فروردین

فیلم های نوروزی تلویزیون در ششم فروردین