مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 00:072022-03-25سياسي

فعالیت دانش بنیان نیازمند نیروی انسانی خلاق و نوآور است


رییس دانشگاه پیام نور استان کردستان، گفت: فعالیت دانش بنیان، نیازمند فعالیت نیروی انسانی خلاق و نوآور است و این مهم نقش دانشگاه ها را برای تربیت این نوع نیروی انسانی تازه که نیاز جامعه ایران و حتی جهان بوده را پر رنگ تر کرده است.

- ایسنا/کردستان رییس دانشگاه پیام نور استان کردستان، گفت: فعالیت دانش بنیان، نیازمند فعالیت نیروی انسانی خلاق و نوآور است و این مهم نقش دانشگاه ها را برای تربیت این نوع نیروی انسانی تازه که نیاز جامعه ایران و حتی جهان بوده را پر رنگ تر کرده است.

دکتر یعقوب احمدی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: همانطور که قابل پیش بینی بود، مقام معظم رهبری شعار امسال را باتوجه به شرایط سال گذشته و چالش ها و فرصت های پیش روی آن، انتخاب کرده است.

وی افزود: طی چند سال اخیر حوزه اقتصاد، از مهمترین چالش های کشور بوده است و در این حوزه نیز، تولید با مولفه های اشتغالزایی، ایجاد فرصت های شغلی، درآمدزایی و ارتقاء تراز ملی در بحث صادرات و واردات در اولویت بوده و بر همین اساس تولید از اصلی ترین مفاهیم در کلام مقام معظم رهبری است.

رییس دانشگاه پیام نور استان کردستان، عنوان کرد: در چند دهه ی اخیر، جهان در عصر اطلاعات و دانش قرار گرفته و این فرصت بسیار خوبی برای ایران است که در حوزه تولید، اشتغالزایی و جایگاه علمی خود در جهان ارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت دانش بنیان نیازمند نیروی انسانی خلاق و نوآور است

فعالیت دانش بنیان نیازمند نیروی انسانی خلاق و نوآور است