مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 23:122022-03-25سياسي

آیت الله رودباری خود را وقف امور مردم و مسائل دینی کرده بود


دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با اشاره به لزوم جمع آوری خاطرات و دست نوشته های آیت الله رودباری، گفت: ایشان خود را وقف مردم و مسائل دینی آنها کرده بود.

- رشت- دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با اشاره به لزوم جمع آوری خاطرات و دست نوشته های آیت الله رودباری، گفت: ایشان خود را وقف مردم و مسائل دینی آنها کرده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله رضا رمضانی عصر جمعه در مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله سیدمجتبی رودباری که در مسجد صفی رشت برگزار شد، اظهار داشت: نقشی که پیامبر اکرم (ص) در هدایت انسان ها داشتند، بعد از رحلت به حضرات معصومین (ع) سپرده شد و امروزه نیز همان نقش به علمای دینی سپرده شده است.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) به بخشی از زندگی آیت الله رودباری اشاره کرد و گفت: ایشان در رشت، تحصیل و تهذیب را در محضر عالمانی از جمله آیت الله ضیابری و بعد از هجرت به قم در محضر آیات عظام بروجردی و میرزا هاشم آملی درک کردند.

وی افزود: آیت الله رودباری همچنین 23 سال در محضر امام خمینی (ره) طلب فیض کردند و در نجف نیز در محضر بزرگانی از جمله آیت‎الله العظمی خویی به تحصیل پرداختند.

آیت الله رودباری متأثر از شخصیت امام راحل بود آیت الله رمضانی با بیان اینکه آیت الله رودباری به لحاظ جامعیت، متأثر از شخصیت امام (ره) شدند، تصریح کرد: خود ایشان در جایی ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله رودباری خود را وقف امور مردم و مسائل دینی کرده بود

آیت الله رودباری خود را وقف امور مردم و مسائل دینی کرده بود