مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 21:322022-03-25اجتماعي

ترافیک در محورهای گیلان نیمه سنگین و پرحجم است


رییس پلیس راه گیلان با اشاره به اینکه ترافیک از صبح امروز در محورهای خروجی استان نیمه سنگین و پرحجم است، گفت: مسافران زمان بازگشت خود را مدیریت کنند.

- ، سرهنگ جاور صفاری شامگاه جمعه در گفتگو با بخش خبر شبکه باران با اشاره به آخرین وضعیت راه های استان گیلان، اظهار کرد: با اتمام موج اول سفرهای نوروزی از ابتدای صبح جمعه شاهد بازگشت مسافران به مقاصد خود بودیم.

وی با بیان اینکه ترافیک در حال حاضر در محور رشت به قزوین به ویژه در محدوده پل سراوان به سمت امامزاده هاشم و در شهر رودبار نیمه سنگین و پرحجم اما روان است، افزود: محورهای منتهی به رشت به سمت قزوین و رودبار بخصوص فومن به سمت سراوان و سنگر- سیاهکل و رشت به سمت امامزاده هاشم نیمه سنگین و پرحجم گزارش شده است.

رییس پلیس راه گیلان در ادامه با اشاره به اینکه در گردنه حیران محور آستارا به سمت اردبیل ترافیک پرحجم و نیمه سنگین است، گفت: در بزرگراه لنگرود به سمت لاهیجان و آستانه اشرفیه ترافیک نیمه سنگین و روان است.

وی ادامه داد: دیگر محورهای مواصلاتی استان گیلان متأثر از تردد و خروج مسافران دارای ترافیک نیمه سنگین و شلوغ است.

سرهنگ صفاری با اشاره به اینکه از ابتدای طرح نوروزی تا به امروز بیش از 719 هزار خودرو وارد استان گیلان شده است، تصریح کرد: در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش 2


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک در محورهای گیلان نیمه سنگین و پرحجم است

ترافیک در محورهای گیلان نیمه سنگین و پرحجم است