مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 16:322022-03-25سياسي

تداوم برنامه های جهاد دانشگاهی گلستان در ترویج فرهنگ تعاون و تحقق شعار سال


معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان گلستان، با اشاره به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری، سال «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین» نام گذاری شده است، - ایسنا/گلستان معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان گلستان، با اشاره به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری، سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین نام گذاری شده است، گفت: برنامه های جهاد دانشگاهی گلستان در توسعه و ترویج فرهنگ تعاون برای تحقق این شعار تداوم خواهد داشت.

محمد شریف زاده، در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه کرسی توسعه و ترویج فرهنگ تعاون در واپسین روزهای سال گذشته با مخاطب قرار دادن تعاون گران، در جهاد دانشگاهی استان گلستان برگزار شد، خاطر نشان کرد: جهاد دانشگاهی در طول سال از اینگونه نشست ها را در سایر حوزه ها برگزار می کند.

وی با بیان اینکه نشست بعدی امسال و پس از تعطیلات نوروزی و بنا به شرایط اجتماعی به خصوص دوران کرونایی، به صورت حضوری و مجازی برگزار می گردد، ادامه داد: برنامه های جاری معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی گلستان در حوزه توسعه فرهنگ تعاونی و برگزاری تورهای ترویجی است که در راستای تحقق شعار سال جدی تر برگزار می شود.

شریف زاده، با اشاره به اینکه در این تورها شرکت تعاونی های موفق و برگزیده شرکت خواهند کرد، افزود: برگزاری کارگاه های توانمندسازی تعاون گران ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم برنامه های جهاد دانشگاهی گلستان در ترویج فرهنگ تعاون و تحقق شعار سال

تداوم برنامه های جهاد دانشگاهی گلستان در ترویج فرهنگ تعاون و تحقق شعار سال