مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 15:372022-03-25حوادث

غرق شدن گردشگران در ساحل قشم


رییس اداره پزشکی قانونی شهرستان قشم گفت: از روز 25 اسفند 1400 تا روز چهارم فروردین سال جدید سه گردشگر بر اثر غرق شدگی در سواحل این جزیره جان باختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، دکتر محمدرضا اسلامی روز جمعه اظهار داشت: متاسفانه در مدت یادشده یک جوان بیرجندی، یک جانباز 70 درصد دفاع مقدس اصفهانی و یک جوان کرمانی در سواحل جزیره قشم دچار غرق شدگی شده و جان باختند.

وی اضافه کرد: سن فوت شدگان ناشی از غرق شدگی در سواحل قشم به ترتیب 17، 66 و 32 سال است.

رییس اداره پزشکی قانونی شهرستان قشم بر ضرورت استقرار گروه های نجات غریق و گشت های امداد و نجات دریایی از سوی سازمان های ذیصلاح در سواحل قشم برای کاهش حوادث غرق شدگی تاکید کرد و گفت: باتوجه به طولانی بودن سواحل این جزیره ایجاد بسترهای لازم به ویژه ایجاد اماکن مناسب شنا برای (بانوان و آقایان) با توجه به سیل ورود گردشگر و مسافر ضروری و حائز اهمیت است.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و 500 کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول 135 کیلومتر و عرض میانگین 11 کیلومتر از توابع هرمزگان است و 300 کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره های قشم، هنگام و لارک با حدود 150 هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول 150 و عرض میانگین 11 کیلومتردر میان آب های خلیج فارس گسترده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرق شدن گردشگران در ساحل قشم

غرق شدن گردشگران در ساحل قشم