مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 14:072022-03-25حوادث

انهدام باند موبایل قاپ های جنوب تهران/ کشف 2 قبضه سلاح جنگی


طی 24 ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران نیروی انتظامی در آن نقش آفرینی کردند، در این بسته خبری اخبار پلیسی روز را بخوانید.

- به گزارش، کلانشهر تهران بستر حوادث و جرایم مختلفی است.

هر روز تماس های زیادی با مرکز فوریت های پلیسی 110 تهران گرفته می شود که بسیاری از آنها عملیاتی شده و منجر به دستگیری مجرم یا مجرمانی می شود.

از این پس در این بسته خبری به گوشه ای از مأموریت ها، حوادث و جرایم می پردازیم.

دستگیری سارقان لوازم خودرو در شهرک قدس رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: مأموران کلانتری شهرک قدس، شب گذشته باند 4 نفره سارقان خودرو را منهدم و 3 تن از سارقان لوازم داخلی خودرو را در یک تعقیب و گریز کوتاه بازداشت کردند.

سرهنگ جلیل موقوفه ای در توضیح این خبر بیان داشت: در اجرای مأموریت ها و طرح های نوروزی، مأموران کلانتری شهرک قدس در حال گشت زنی در سطح محدوده و تردد خودروها بودند که متوجه رفتارهای مشکوک راننده و 3 سر نشین یک دستگاه خودروی سواری پراید شدند.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ابراز داد: پس از دقایقی مأموران دریافتند که 2 تن از سرنشینان عقب خودرو پس از پیاده شدن از خودرو به یک دستگاه خودروی پارک شده در کنار خیابان نزدیک و قصد سرقت لوازم داخلی آن را دارد که بلافاصله مأموران برای دستگیری آنها اقدام و پس از مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند موبایل قاپ های جنوب تهران/ کشف 2 قبضه سلاح جنگی

انهدام باند موبایل قاپ های جنوب تهران/ کشف 2 قبضه سلاح جنگی