مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 12:172022-03-25حوادث

ماجرای قتل و گروگانگیری در هرسین با هلاکت قاتل پایان یافت


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: ماجرای قتل و گروگانگیری در هرسین با هلاکت قاتل پایان یافت.

- ، سردار علی اکبر جاویدان اظهار کرد: حوالی ساعت سه بامداد امروز از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 کشته شدن یک نفر در خیابان پارک شهر شهرستان هرسین به مأموران پلیس اعلام و سریعاً برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: مأموران در حال بررسی موضوع قتل بودند که مجدد به آنان اعلام شد که 2 نفر از ناحیه شکم و پهلو مجروح و در حال انتقال به بیمارستان هستند که مأموران سریعاً به بیمارستان مراجعه و بازجویی ها اولیه متوجه شدند که یکی از اشرار سابقه دار با اسلحه کلاش به سمت آنان شلیک و متواری شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: از همان لحظات اولیه مأموران پلیس با هدایت و مدیریت فرمانده انتظامی شهرستان هرسین اقدامات خود را برای دستگیری قاتل شروع و با تحقیقات فنی و تخصصی محل های احتمالی اختفای وی را در همان حوالی شناسایی کردند.

جاویدان با اشاره به این مطلب که یکی از محل های احتمالی اختفا منزل عمه قاتل است، تصریح کرد: مأموران با هماهنگی مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام و با رعایت حقوق شهروندی وارد منزل شدند و در بازرسی از منزل مشاهد کردند قاتل چند ساعت قبل عمه خود را نیز به قتل رسانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای قتل و گروگانگیری در هرسین با هلاکت قاتل پایان یافت

ماجرای قتل و گروگانگیری در هرسین با هلاکت قاتل پایان یافت