مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 فروردین 1401 ساعت 21:272022-03-24اقتصادي

جاده مرگ بوشهر در صدر آمار فوتی ها


بیشترین فراوانی تصادف های این استان در چند روز اخیر در مسیر ساحلی بوشهر - گناوه گزارش شده است.

- سرهنگ صادق مزارعی رییس پلیس راه استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار فارس از بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر اکنون در شمار تصادف ها در مقایسه با سال گذشته 12 درصد و از لحاظ فوتی افزایش 70 درصدی تجربه کرده است.

رییس پلیس راه استان بوشهر افزود: عمده دلیل افزایش فوتی ها در مقایسه با سال قبل نیز تصادفی بود که در محور ساحلی بوشهر - گناوه با هفت فوتی رخ داد و در مجموع تصادف های این استان شرایط خوبی نداشته و آمار آن بسیار بالا است.

وی عنوان کرد: با گرم شدن هوا بسیاری از رانندگان ورودی به استان بوشهر تجربه رانندگی در هوای گرم و مسیر طولانی ندارند که این مهم در نهایت خستگی و واژگونی خودروها را به دنبال دارد به عبارت دیگر تصادف های منجر به واژگونی به دلیل خستگی و خواب آلودگی رانندگان است.

این مقام انتظامی اظهار کرد: رانندگان به طور حتم باید پس از هر 2 ساعت رانندگی 10 تا 15 دقیقه استراحت کنند همچنین بیشترین شدت تصادف ها ناشی از سرعت غیرمجاز است که باید رانندگان این مهم را توجه کرده و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

مزارعی توضیح داد: محورهای دوطرفه استان بوشهر مانند محور ساحلی بوشهر - گناوه، جم - فیزوزآباد و دالکی- کنارتخته مستعد تصادف های رخ به رخ هستند ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده مرگ بوشهر در صدر آمار فوتی ها

جاده مرگ بوشهر در صدر آمار فوتی ها