مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 فروردین 1401 ساعت 19:172022-03-24اقتصادي

اسکان بیش از 31 هزار نفر در مراکز اقامتی دائمی و موقت کاشان


رییس اداره میراث فرهنگی کاشان گفت: تاکنون بیش از 31 هزار نفر در مراکز اقامتی دائمی و موقت شهرستان کاشان اسکان داده شده اند.

- ، با اشاره به حجم فزاینده مسافران نوروزی در کاشان اظهار داشت: طبق پیش بینی های قبلی امسال شاهد افزایش ورود مسافران نوروزی به کاشان بوده ایم.

وی با بیان اینکه از 28 اسفندماه 1400 تا سوم فروردین 1401 بیش از هشت هزار نفر در مراکز اقامتی دائم کاشان اسکان داده شده اند، ابراز داشت: از این بین سه هزار و 583 نفر در اقامتگاه های سنتی شهرستان کاشان پذیرش شده اند.

رییس اداره میراث فرهنگی کاشان با بیان اینکه دو هزار و 250 نفر نیز در هتل های کاشان اسکان داده شده اند، تصریح کرد: 753 نفر از گردشگران و مسافران نوروزی نیز در اقامتگاه های بومگردی و یک هزار و 570 نفر در سایر اقامتگاه های دائمی اسکان داده شده اند.

وی همچنین با بیان اینکه تاکنون بیش از 23 هزار نفر نیز در مراکز اقامتی موقت کاشان اسکان داده شده اند، گفت: از این تعداد 15 هزار نفر در ستاد اسکان فرهنگیان، بیش از هفت هزار نفر در کمپ های موقت اقامتی (چادر) و حدود یک هزار و 51 نفر نیز در خانه مسافرها اسکان داده شده اند.

سرمدیان با اشاره به اینکه ضریب اشغال اتاق در تأسیسات گردشگری اقامتی کاشان بالای 60 درصد است، خاطرنشان کرد: مدت اقامت مسافران نوروزی در کاشان به طور میانگین 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکان بیش از 31 هزار نفر در مراکز اقامتی دائمی و موقت کاشان

اسکان بیش از 31 هزار نفر در مراکز اقامتی دائمی و موقت کاشان