مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 فروردین 1401 ساعت 14:422022-03-24اقتصادي

18 هزار گردشگر از تاق بستان دیدن کردند/ افزایش 250 درصدی بازدید از بیستون


مدیر پایگاه های تاریخی تاق بستان و بیستون از افزایش قابل توجه تعداد بازدیدکنندگان از این دو محوطه تاریخی خبرداد.

- 18 هزار گردشگر از "تاق بستان" دیدن کردند/ افزایش 250 درصدی بازدید از " بیستون" ایسنا/کرمانشاه مدیر پایگاه های تاریخی تاق بستان و بیستون از افزایش قابل توجه تعداد بازدیدکنندگان از این دو محوطه تاریخی خبرداد.

صامت اجرایی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به استقبال بسیار خوب گردشگران نوروزی از این محوطه های تاریخی، اظهار کرد: طی سه روز اول نوروز امسال 18 هزار و 299 نفر از محوطه تاریخی تاق بستان بازدید کرده اند.

وی ادامه داد: این درحالیست که طی مدت مشابه سال قبل حدود پنج هزار و 938 نفر از تاق بستان بازدید کرده بودند و آمار امسال حاکی از رشد 300 درصدی آمار بازدیدکنندگان است.

مدیرپایگاه جهانی بیستون درخصوص آمار بازدید از این محوطه تاریخی هم گفت: از اولین تا سومین روز نوروز امسال جمعا یازده هزار و 746 نفر از محوطه جهانی بیستون بازدید کردند.

وی ادامه داد: در مدت مشابه سال گذشته این آمار چهار هزار و 675 نفر بود که نشان می دهد امسال بازدید از این محوطه تاریخی رشدی 250 درصدی دارد.

اجرایی در ادامه با بیان اینکه بلیط فروشی در این دو محوطه تاریخی الکترونیکی است، عنوان کرد: باتوجه به سیستمی بودن صدور بلیط بازدید از محوطه های تاق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18 هزار گردشگر از تاق بستان دیدن کردند/ افزایش 250 درصدی بازدید از بیستون

18 هزار گردشگر از تاق بستان دیدن کردند/ افزایش 250 درصدی بازدید از بیستون