مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 فروردین 1401 ساعت 11:472022-03-24اقتصادي

برنامه کاهش تصادفات جاده ای در قرچک اجرایی می شود/ امسال مورد فوتی نداشتیم


در راستای کاهش تصادفات جاده ای در سال 1401 برنامه هدفمندی اجرایی خواهد شد که مهمترین آن شناسایی و کاهش نقاط حادثه خیز بحرانی است.

- ایسنا/تهران فرماندار شهرستان قرچک گفت: در راستای کاهش تصادفات جاده ای در سال 1401 برنامه هدفمندی اجرایی خواهد شد که مهمترین آن شناسایی و کاهش نقاط حادثه خیز بحرانی است.

علیرضا فاتحی نژاد پیش از ظهر پنجشنبه 4 فروردین ماه در جمع خبرنگاران بیان کرد: خوشبختانه از 28 اسفندماه 1400 تا کنون مورد فوتی ناشی از تصادفات نداشته ایم و فقط 8 مورد جرحی بوده که باید به حداقل ممکن برسد و این کاهش آمار با همکاری خود مردم از طریق رعایت قوانین و مقررات رانندگی و با اقدامات فوری مسئولان در ایمن سازی جاده ها و معابر محقق می شود.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش ترددها در ایام تعطیلات و آغاز پیک دوم سفرها از هفته آتی، باید اقدامات عملیاتی که از بروز سوانح جاده ای پیشگیری می کند، انجام شود.

این مقام مسؤول بیان کرد: با توجه به حجم بالای تردد وسایل نقلیه از کمربندی جنوبی می طلبد همه دستگاه های مرتبط در رفع نقاط حادثه خیز شهری و روستایی اقداماتی نظیر نصب تابلو ، علائم ، سرعت کاه ، تأمین روشنایی و .

را انجام دهند و برای این مهم فقط اقدامات اصولی که منجر به حفظ جان مردم و پیشگیری از خسارات مالی خواهد شد، را مدنظر قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه کاهش تصادفات جاده ای در قرچک اجرایی می شود/ امسال مورد فوتی نداشتیم

برنامه کاهش تصادفات جاده ای در قرچک اجرایی می شود/ امسال مورد فوتی نداشتیم