مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 فروردین 1401 ساعت 11:022022-03-24دانش

خوابگاه های دانشگاه اصفهان در سال جدید به لحاظ کیفی ارتقا پیدا می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، رضا علی نوروزی، معاون دانشجویی دانشگاه اصفهان از آمادگی تمام خوابگا ه های دانشجویی این دانشگاه برای فعالیت دوباره خبر داد و گفت: - معاون دانشجویی دانشگاه اصفهان گفت: برای ارتقای کیفی خوابگاه ها به دنبال فعال سازی سالن قرائت خانه و بازسازی نورپردازی محیطی فضا های منتهی به خوابگاه ها هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، رضا علی نوروزی، معاون دانشجویی دانشگاه اصفهان از آمادگی تمام خوابگا ه های دانشجویی این دانشگاه برای فعالیت دوباره خبر داد و گفت: شرایط را برای اسکان دانشجویان مهیا کرده ایم.

علی نوروزی بیان کرد: با این حال بازگشایی خوابگاه ها با توجه به ملاحظات بهداشتی ستاد کرونا و مصوبات این ستاد صورت خواهد گرفت.

معاون دانشجویی دانشگاه اصفهان با اشاره به ارتقای کیفی خدمات خوابگاهی گفت: اداره خوابگاه های دانشگاه اصفهان به دنبال فعال سازی سالن قرائت خانه در خوابگاه شهید علم الهدی و بازسازی نورپردازی محیطی فضا های منتهی به خوابگاه ها است.

وی افزود: در صورت همکاری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، برنامه هایی برای جداسازی محوطه خوابگاه خواهران و ایجاد باغ بانوان در آینده داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوابگاه های دانشگاه اصفهان در سال جدید به لحاظ کیفی ارتقا پیدا می کند

خوابگاه های دانشگاه اصفهان در سال جدید به لحاظ کیفی ارتقا پیدا می کند