مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 فروردین 1401 ساعت 08:122022-03-24سياسي

پاسخ قاطع ایران به فحاشی نماینده رژیم صهیونیستی علیه سپاه پاسداران


سفیر و نماینده دائم ایران نزد سازمان ملل متحد در ژنو در واکنش به فحاشی نماینده رژیم صهیونیستی علیه سپاه پاسداران گفت: حیات رژیم اشغالگر قدس در گرو ایجاد بی ثباتی به قیمت دیگران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، نماینده رژیم صهیونیستی در شورای حقوق بشر سازمان ملل در سخنانی که هیچ ارتباط موضوعی با دستورکار اجلاس نداشت، جمهوری اسلامی ایران را به خاطر اقدام موشکی علیه مرکز خرابکاری موساد در اربیل مورد حمله قرار داد و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را متهم به بی ثبات سازی منطقه کرد.

اسماعیل بقایی هامانه ، سفیر و نماینده دائم ایران نزد سازمان ملل متحد در ژنو، در واکنش به این سخنان موهن، ضمن تبیین ماهیت ایدئولوژی حاکم بر این رژیم، تصریح کرد: صهیونیسم ماهیتاً برای حفظ و توسعه، متکی به بی ثبات سازی پیرامون خود است و این همان چیزی است که یکی از صاحبنظران شهیر (محمد شهید علام) از آن به عنوان منطق ثبات زادی صهیونیسم نام می برد.

بقایی افزود: صهیونیسم ذاتاً دارای خصلت ثبات زداست و این واقعیت در سراسر عمر کوتاه، اما نکبت بار رژیم صهیونیستی مشهود است.

عنصری که تضمین کننده بقای این رژیم بوده است چیزی نیست جز استمرار تنش و برخورد بین غرب و جوامع اسلامی و این یک ویژگی ذاتی و نه تصادفی فلسفه صهیونیسم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ قاطع ایران به فحاشی نماینده رژیم صهیونیستی علیه سپاه پاسداران

پاسخ قاطع ایران به فحاشی نماینده رژیم صهیونیستی علیه سپاه پاسداران