مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 23:072022-03-23سياسي

تخصیص 145 میلیارد برای تکمیل چهارخطه الیگودرز داران و زیرگذر شول آباد


نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی از تخصیص 145 میلیارد تومان برای تکمیل چهارخطه الیگودرز به داران و زیرگذر شول آباد خبر داد.

- ایسنا/لرستان نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی از تخصیص 145 میلیارد تومان برای تکمیل چهارخطه الیگودرز به داران و زیرگذر شول آباد خبر داد.

دکتر محمد خدابخشی در جمع اهالی روستاهای گندمینه و آباریک بخش بربرود شرقی الیگودرز اظهار کرد: به زودی چهار خطه الیگودرز -داران و زیر گذر شول آباد تکمیل خواهند شد.

وی از تخصیص 145 میلیارد تومان برای تکمیل چهارخطه الیگودرز به داران و زیرگذر شول آباد خبر داد و گفت: این چهارخطه به زودی تکمیل خواهد شد.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به صنایع در حال راه اندازی این شهرستان، بیان کرد: شهرک صنعتی چمن سلطان- گندمینه یکی از پروژه های مهم الیگودر زمحسوب می شود که با احداث آن تحول عظیمی در این منطقه ایجاد خواهد شد؛ همچنین بنای ساختمان کارخانه کاغذ ازسنگ این شهرستان به اتمام رسیده و با ورود دستگاه ها و تجهیزات این کارخانه راه اندازی می شود.

خدابخشی اضافه کرد: کارخانه لاستیک سازی بارز هم به عنوان یک پروژه بزرگ این شهرستان محسوب می شود که احداث آن زمانبر است اما براساس برنامه ریزی صورت گرفته اولین فاز آن تا 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 145 میلیارد برای تکمیل چهارخطه الیگودرز داران و زیرگذر شول آباد

تخصیص 145 میلیارد برای تکمیل چهارخطه الیگودرز داران و زیرگذر شول آباد