مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 20:522022-03-23حوادث

210 فوتی پیامد بی احتیاطی رانندگان


رییس فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: 210 نفر از هموطنان استان اردبیل در سال 1400 با بی احتیاطی در امر رانندگی جان خود را از دست داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار هوشنگ حسینی عصر چهارشنبه در جریان بازدید از طرح زمستانی پلیس راه اردبیل اظهار کرد: 28 نفر از این تعداد در تصادفات درون شهری و 182 نفر نیز در جاده های مواصلاتی استان اردبیل با تصادف رانندگی جان باختند.

وی تصریح کرد: با شروع سال جدید و شرایط سخت زمستانی حاکم در استان اردبیل افزایش مسافرت ها را در جاده ها و محورهای مواصلاتی استان شاهد هستیم اما در این شرایط کمترین تلفات و تصادفات در 3 روز اخیر در جاده های استان اردبیل به ثبت رسیده است.

رییس فرمانده انتظامی استان اردبیل با بیان اینکه پلیس راه و راهور با فعال کردن اکیپ های خود در جاده ها و محورهای مواصلاتی سعی دارند تا به هموطنان ارائه خدمات کنند، گفت: راهداری و سایر عوامل استان به رغم بارش برف و کولاک سعی کردند تا جاده های اصلی و فرعی باز باشند تا امکان تردد و سهولت سفر به مقصد استان اردبیل فراهم آید.

سردار حسینی افزود: هموطنان قبل از سفر و از طریق سامانه 141 می توانند از وضعیت راه های مواصلاتی استان اردبیل مطلع شده و قطعاً در انجام سفر از تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

210 فوتی پیامد بی احتیاطی رانندگان

210 فوتی پیامد بی احتیاطی رانندگان