مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 19:072022-03-23اقتصادي

خراسان جنوبی در رتبه دوم ترددهای بین استانی


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی با افزایش 87 درصد ترددهای بین استانی رتبه دوم کشوری را بعد از خوزستان کسب کرده است.

- ، اسدالله جلال زاده عصر چهارشنبه در نشست بررسی آخرین وضعیت خدمات رسانی به مسافران نوروزی و تردد جاده ای استان اظهار کرد: از ابتدای طرح نوروزی تا روز گذشته 25 هزار و 953 مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابجا شده اند.

وی از تردد یک میلیون و 523 هزار و 889 خودرو در محورهای استان طی این مدت خبر داد و بیان کرد: 86 درصد ترددها مربوط به خودروهای سواری بوده است.

جلال زاده با اشاره به افزایش 56 درصدی ترددها نسبت به سال گذشته بیان داشت: ورودی و خروجی استان 18 درصد نسبت به نوروز 98 رشد داشته است.

وی با بیان اینکه در محورهای استان بیشترین ترددها را در محورهای بیرجند به سربیشه و بجستان به فردوس داشته ایم، افزود: 80 درصد خودروها یک روز در استان ماندگاری داشته اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از کاهش 6 درصدی تصادفات در محورهای مواصلاتی استان از ابتدای طرح نوروزی خبر داد و بیان کرد: تصادفات جرحی 11 درصد افزایش داشته و تصادفات منجر به فوت 83 درصد کاهش داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان جنوبی در رتبه دوم ترددهای بین استانی

خراسان جنوبی در رتبه دوم ترددهای بین استانی