مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 16:322022-03-23سياسي

سیر کرونا در استان تهران نزولی است


فرمانده ستاد مقابله با کرونای استان تهران با اشاره به سیر نزولی کرونا در استان گفت: تداوم این وضعیت به رعایت پروتکل های بهداشتی و پرهیز از قرار گرفتن در ازدحام توسط مردم بستگی دارد.

- علیرضا زالی عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از مراکز و امکانات درمانی شهرستان پاکدشت در گفتگو با استان تهران افزود: لازم است انجام سفرهای خانوادگی نوروزی با حداقل جمعیت انجام شود و از سفرهای جمعی و خانوادگی پرهیز شود.

زالی گفت: هموطنان باید بدانند که در ایام نوروز نباید محیط های پر ازدحام را برای تفریح انتخاب کنند و برنامه سفرهای خود را در کوتاه ترین زمان ممکن طراحی کنند.

وی توصیه کرد: افراد پرخطر خانواده در محیط های پر ازدحام سفری حاضر نشوند همچنین لازم است همه افراد تزریق دز سوم واکسن را جدی بگیرند تا بتوانیم نوروزی ایمن را تجربه کنیم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با در بیمارستان های استان تهران بستری هستند که 400 نفر از این افراد، در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان قرار دارند.

زالی بیان داشت: روز گذشته 350 بیمار در بیمارستان های استان تهران بستری هستند که از این تعداد، 90 نفر به بخش مراقبت های ویژه منتقل شده ااند.

فرمانده ستاد مقابله با کرونای استان تهران تعداد مراجعان سرپایی استان تهران را 2 هزار نفر اعلام کرد و گفت: وضعیت کرونا در استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیر کرونا در استان تهران نزولی است

سیر کرونا در استان تهران نزولی است