مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 15:372022-03-23اجتماعي

185 راه روستایی در استان اردبیل مسدود است


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از انسداد راه 185 روستای این استان به علت بارش برف و کولاک شدید خبر داد.

- کلیم اله وثوقی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: علی رغم بازگشایی چندین باره راه های روستایی استان اردبیل، در حال حاضر 185 راه روستایی در این استان به دلیل برف و کولاک شدید مسدود بوده و تلاش ها برای بازگشایی این راه های روستایی ادامه دارد.

وی افزود: در روستاهای انگوت و گرمی به علت حجم بارش و میزان کولاک با مشکل زیاد روبه رو هستیم که اکیپ های راهداری در این مناطق مستقر بوده و به محض فروکش کردن کولاک و بهبود شرایط جوی تلاش می شود تا فردا تمامی این راه های روستایی بازگشایی شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل با بیان اینکه بارش برف سنگین و کولاک تردد در برخی جاده های استان را با مشکل مواجه کرده است، عنوان کرد: در حال حاضر کلیه محورهای مواصلاتی استان باز بوده و تردد در آنها جریان دارد؛ اما با توجه به شرایط جوی و کولاک در اکثر محورهای مواصلاتی، مسافران زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

  وثوقی با اشاره به وضعیت جوی محورهای مواصلاتی استان اردبیل تشریح کرد: در محور اردبیل به آستارا و خلخال به اسالم شاهد مه گرفتگی مقطع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

185 راه روستایی در استان اردبیل مسدود است

185 راه روستایی در استان اردبیل مسدود است