مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 15:022022-03-23اقتصادي

اجرای پویش سین هشتم «سخاوت» در زنجان


سرپرست اداره کل بهزیستی استان زنجان از برگزاری پویش عیدانه با عنوان سین هشتم «سخاوت» شادی برای همه کودکان خبر داد و گفت: کودکان به یاری خیرین و با هزینه کرد 2 میلیارد ریال لباس عید به تن کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سلمان حسینی، ظهر امروز در بازدید از مراکز زیرپوشش بهزیستی از برگزاری پویش عیدانه با عنوان  سین هشتم سخاوت شادی برای همه کودکان خبر داد و اظهار کرد: بهزیستی همواره حامی کودکان است و ارائه خدمات به کودکان کار، کودکان بی سرپرست و بدسرپرست، امداد بگیران و نیازمندان با تکیه بر کرامت انسانی و توانمندسازی افراد آسیب پذیر استان در چارچوب نظام حمایت اجتماعی برای بهبود وضعیت معیشتی کودکان ادامه دارد.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان زنجان تصریح کرد: پویش ملی سین هشتم سخاوت با هدف جمع آوری کمک ها نقدی خیرین و نیکوکاران استان و در راستای کمک به کودکان و خانوارهای نیازمند زیرپوشش شامل ایتام، زنان سرپرست خانوار، آسیب دیدگان اجتماعی و افراد دارای معلولیت برگزار می شود.

حسینی با بیان اینکه جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی در ایام عید نیز ادامه دارد از توزیع نزدیک به 200 پک شامل پوشاک و کفش بین پاتوق های معتادین خبر داد و گفت: معتادین متجاهر و کارتن خواب ها علاوه بر حضور شبانه در مرکز شلتر بهزیستی خدمات رفاهی بهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پویش سین هشتم «سخاوت» در زنجان

اجرای پویش سین هشتم «سخاوت» در زنجان