مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 14:522022-03-23حوادث

قاچاقچیان بین المللی در لاهیجان دستگیر شدند


به گفته فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان، مرسوله پستی بین المللی یک کیلو و 385 گرم مواد مخدر از نوع تریاک در قالب پست بین المللی در لاهیجان کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لاهیجان، سرهنگ حمید محمدی نسب امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه افرادی در قالب مرسوله پستی، قصد انتقال مواد مخدر را به خارج از کشور را دارند، بررسی و پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

  وی به شناسایی دو قاچاقچی مواد مخدر در این زمینه با انجام اقدامات فنی و تخصصی اشاره کرد و افزود: هنگامی که این دو قاچاقچی به اداره پست برای ارسال این بسته مراجعه کردند، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر لاهیجان با هماهنگی مقام قضایی این بسته پستی را بازگشایی کردند.

  فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان با بیان اینکه پس از باز کردن مرسوله پستی یک کیلو و 385 گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای در داخل اجاق کباب پز جاساز شده بود، کشف شد، گفت: قاچاقچیان قصد داشتند مواد مخدر را به خارج از کشور منتقل کنند.

  وی با اشاره به سن قاچاقچیان و وضعیت رسیدگی به پرونده بیان کرد: قاچاقچیان 43 و 35ساله بودند که با تشکیل پرونده و دستور مقام قضایی روانه زندان شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاقچیان بین المللی در لاهیجان دستگیر شدند

قاچاقچیان بین المللی در لاهیجان دستگیر شدند