مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 14:422022-03-23بين الملل

برلین: جنگ اوکراین آینده روسیه را نابود می کند


صدر اعظم آلمان با تأکید بر لزوم توقف جنگ اوکراین، گفت پوتین باید درک کند این جنگ آینده روسیه را نابود می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، اولاف شولتز صدر اعظم آلمان امروز (چهارشنبه) در پارلمان آلمان تصریح کرد که برلین تمامی اقدامات لازم را برای پایان دادن به جنگ روسیه در اوکراین انجام می دهد.

بنا بر گزارش خبرگزاری دویچه وله آلمان، شولتز در این خصوص گفت: ما تمام تلاش خود را می کنیم تا زمانی که صلح دوباره در قاره ما حاکم شود .

وارد رویارویی مستقیم با روسیه نمی شویم شولتز به نمایندگان پارلمان آلمان تأکید کرد گرچه ناتو وارد یک رویارویی نظامی با روسیه به دلیل حمله به اوکراین نخواهد شد اما در عوض به تشدید تحریم ها علیه مسکو ادامه خواهد داد.

صدر اعظم آلمان به درخواست ولودیمیر زلنسکی رییس جمهور اوکراین در خصوص ایجاد منطقه پرواز ممنوع بر فراز آسمان اوکراین اشاره کرد و گفت که برلین از این طرح یا اعزام نظامی برای مداخله در جنگ اوکراین حمایت نمی کند.

وی همچنین به مسئله فرار اوکراینی ها به کشورهای دیگر نیز اشاره کرد و ادامه داد که آلمان در پذیرش پناهجویان اوکراینی با چالش بزرگی مواجه است اما کشورهای اتحادیه اروپا همبستگی زیادی در مورد حمایتشان در مورد این مسئله نشان داده اند و پناهجویان در اینجا مورد استقبال قرار می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برلین: جنگ اوکراین آینده روسیه را نابود می کند

برلین: جنگ اوکراین آینده روسیه را نابود می کند