مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 14:022022-03-23اقتصادي

137 برنامه نوروزی برای گردشگران اصفهان پیش بینی شده است


مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان گفت: بیش از 137 برنامه فرهنگی برای آشنایی مسافران نوروزی با میراث ملموس و ناملموس نیاکان مان در استان پیش بینی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاظهار داشت: این رالی بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته و هم زمان با برگزاری برنامه نوروزگاه اصفهان، برای اولین بار در شهر برگزار شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان ادامه داد: در این برنامه 35 خودروی قدیمی که سال ساخت آن ها از سال 1952 تا سال 1972 میلادی شرکت دارند.

این خودروها مسیری را به طول سه کیلومتر در حاشیه شمالی زاینده رود از پل خواجو تا سی وسه پل را طی کردند و سپس به مدت سه ساعت، مسیر چهارباغ عباسی را گذرانده و در انتهای مسیر برای بازدید مسافران نوروزی، این خودروها در محل مشخصی توقف کردند.

دبیر اجرایی ستاد خدمات سفر استان اصفهان برگزار کننده این رالی را مجموعه ای مردم نهاد زیرمجموعه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی عنوان کرد و گفت: توافقات لازم برای در اختیار قرار دادن دفتری در راستای ادامه فعالیت های فرهنگی آنها انجام شده است.

از طرفی 72 پایگاه رویداد فرهنگی نوروزگاه در پهنه استان پهناور اصفهان پیش بینی شده و این رویداد نوروزی از 29 اسفند آغاز و تا 13 فروردین ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

137 برنامه نوروزی برای گردشگران اصفهان پیش بینی شده است

137 برنامه نوروزی برای گردشگران اصفهان پیش بینی شده است