مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 10:272022-03-23پزشكي

تاثیرگذارترین دانشگاه های اصفهان در جهان کدامند؟


دانشگاه های علوم پزشکی اصفهان، علوم پزشکی کاشان، کاشان، آزاد اسلامی واحد نجف آباد از استان اصفهان توانسته اند در بین دانشگاه های تاثیرگذار جهان خوش بدرخشند.

- ایسنا/اصفهان دانشگاه های علوم پزشکی اصفهان، علوم پزشکی کاشان، کاشان، آزاد اسلامی واحد نجف آباد از استان اصفهان توانسته اند در بین دانشگاه های تاثیرگذار جهان خوش بدرخشند.

رتبه بندی تاثیر دانشگاه ها از سال 2015 تا کنون، عملکرد دانشگاه های سراسر جهان را در دستیابی به اهداف توسعه پایدار سازمان ملل (SDG) را مورد ارزیابی قرار می دهد.

در این رتبه بندی به ارزیابی اثرگذاری اجتماعی و اقتصادی دانشگاه ها به منظور تحقق توسعه پایدار توسط موسسات آموزش عالی، پرداخته می شود.

در ویرایش سوم رتبه بندی تاثیر دانشگاه ها در سال 2021، یک هزار و 118 دانشگاه از 94 کشور یا منطقه حضور دارند.

روسیه با 75 دانشگاه بیشترین نماینده را بین دانشگاه های تاثیرگذار جهان دارد، پس از آن ژاپن با 73 موسسه تانسته رتبه دوم را به خود اختصاص دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نام 27 دانشگاه ایرانی در بین دانشگاه تاثیرگذار جهان (6 دانشگاه علوم پزشکی و 21 دانشگاه وزارت علوم) به چشم می خورد که دانشگاه های علوم پزشکی اصفهان، علوم پزشکی کاشان، کاشان، آزاد اسلامی واحد نجف آباد نیز از استان اصفهان در این لیست می درخشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیرگذارترین دانشگاه های اصفهان در جهان کدامند؟

تاثیرگذارترین دانشگاه های اصفهان در جهان کدامند؟