مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 09:572022-03-23اجتماعي

تمام راه های اصلی استان سمنان باز هستند/ تردد روان خودروها


رییس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه تمام راه های اصلی استان باز هستند، گفت: علی رغم ترافیک نسبتاً چرحجم تردد در تمام راه های استان به خوبی در جریان است.

- ، با بیان اینکه تمام راه های اصلی استان سمنان همزمان با صبح چهارشنبه سوم فروردین ماه باز هستند و مشکلی در تردد وسایل نقلیه در این جاده ها نیست، ابراز داشت: علی رغم ترافیک پرحجم تردد به صورت روان در حال انجام است و مشکلی خاصی در راه های استان مشاهده نمی شود.

وی با بیان اینکه تنها محور اولنگ در شهرستان شاهرود به واسطه نداشتن ایمنی کافی مسدود است، بیان داشت: به دلیل بارش امکان لغزندگی راه های استان وجود دارد لذا از مسافران می خواهیم که در این هنگام ترجیحاً در شهرهای استان استراحت و یا در صورت لزوم تردد، رعایت فاصله طولی و سرعت مطمئنه را مورد لحاظ قرار دهند.

رییس پلیس راه استان سمنان ادامه داد: انتخاب زمان و مسیر صحیح از دیگر عوامل مهم در سفر ایمن برای خانواده ها در مسیرهای شلوغ جاده ای ایام نوروز است.

کبیری با بیان اینکه مسافران برای تردد در مسیرهای استان و رسیدن به مقصد عجله نکنند، گفت: ورودی و خروجی شهرها با ترافیک نسبتاً نیمه سنگین روبرو است و پیش بینی می شود از پس فردا موج بازگشت نخستین مسافران مشهد مقدس به سمت تهران نیز آغاز شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام راه های اصلی استان سمنان باز هستند/ تردد روان خودروها

تمام راه های اصلی استان سمنان باز هستند/ تردد روان خودروها