مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 05:522022-03-23اجتماعي

بازدید 2 هزار گردشگر از اماکن تاریخی زنجان


معاون میراث فرهنگی استان زنجان از بازدید 2 هزار گردشگر از اماکن تاریخی زنجان خبر داد و گفت: برای اطلاع‎رسانی بهتر کیوسک‎های مربوط در شهر پیش بینی شده است.

- محمدرضا محمدپور، معاون میراث فرهنگی استان زنجان در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به بازدید 2 هزار گردشگر از جاذبه های تاریخی استان اظهار کرد: در سطح استان بیشترین تعداد بازدید مربوط به گنبد سلطانیه موزه رختشویخانه و موزه مردان نمکی است.

معاون اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با اشاره به حجم بسیار بالای بازدید در ایام نوروز نسبت به روزهای عادی اظهار داشت: با توجه به این فضای متفاوت باید تدابیر خاصی از زمان ورود تا خروج گردشگران پیش بینی شود که خوشبختانه در مجموعه ها حداکثر توان برای نیل به این مهم به کار گرفته شده است.

وی گفت: در راستای اطلاع رسانی هرچه بهتر شهروندان و مسافران نوروزی از اماکن و آثار تاریخی، در نقشه ها و کتابچه های راهنمای گردشگری و همچنین بنرهای سطح شهر معرفی و اطلاع رسانی شده است.

محمدپور همچنین از انجام گشت های نوروزی هم خبر داد و گفت: گشت های مشترکی از سوی اداره کل میراث فرهنگی، بهداشت، تعزیرات و صنعت، معدن و تجارت برای نظارت بر واحدهای پذیرایی گردشگری و اقامتی در طول ایام نوروز تشکیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید 2 هزار گردشگر از اماکن تاریخی زنجان

بازدید 2 هزار گردشگر از اماکن تاریخی زنجان