مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 00:072022-03-22اجتماعي

بارش شدید برف در سیاهکل - دیلمان/ ارتفاع 65 سانتی برف در محور اسالم


مدیرکل راهداری گیلان، با اشاره به بارش برف در 11 محور کوهستانی گیلان، گفت: ارتفاع برف در سیاهکل دیلمان به 30 سانت رسید.

- ایسنا/گیلان مدیرکل راهداری گیلان، با اشاره به بارش برف در 11 محور کوهستانی گیلان، گفت: ارتفاع برف در سیاهکل دیلمان به 30 سانت رسید.

فریبرز مرادی در گفت وگو با ایسنا، از بارش شدید برف در محور سیاهکل - دیلمان خبر داد و اظهار کرد: ارتفاع برف به 30 سانت رسیده است.

وی با اشاره به بارش خفیف برف در 10 محور کوهستانی، افزود: ارتفاع برف در محور اسالم - خلخال 65 سانت و در محور پونل - خلخال 50 سانت گزارش شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با بیان اینکه در محورهای رودسر - لات محله و زیاز - شوک 30 سانت برف باریده است، تصریح کرد: برف محورهای لنگرود - بلوردکان، اطاقور - خرما، محور شوک - ملکوت، بلوردکان - خصیب رشت و فومن - ماسوله را سفیدپوش کرده است.

مرادی از بارش 15 سانتی برف در محور شفت - امامزاده ابراهیم خبر داد و عنوان کرد: ارتفاع برف در گردنه الماس نیز 65 سانت بوده و در گردنه حیران شاهد مه و یخبندان هستیم.

وی با بیان اینکه در اکثر محورهای مواصلاتی استان گیلان بارش باران داریم، یادآور شد: ترافیک در محورهای استان به غیر از محور پونل - خلخال در جریان است لذا رانندگان برای تردد در جاده های کوهستانی و برفگیر حتما زنجیر چرخ و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش شدید برف در سیاهکل - دیلمان/ ارتفاع 65 سانتی برف در محور اسالم

بارش شدید برف در سیاهکل - دیلمان/ ارتفاع 65 سانتی برف در محور اسالم