مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 فروردین 1401 ساعت 19:172022-03-22سياسي

شرکت های دانش بنیان موجب خودکفایی کشور هستند


رییس پارک علم و فناوری البرز با تبریک سال 1401، به عنوان سال «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرینی» گفت: شرکت های دانش بنیان ضمن اشتغال آفرینی، موجبات خودکفایی کشور در بخش های مختلف را فراهم می کنند.

- ایسنا/البرز رییس پارک علم و فناوری البرز با تبریک سال 1401، به عنوان سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرینی گفت: شرکت های دانش بنیان ضمن اشتغال آفرینی، موجبات خودکفایی کشور در بخش های مختلف را فراهم می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز، مهدی عباسی خاطرنشان کرد: استان البرز قطب علم و فناوری کشور و استان چهارم کشور در حوزه شرکت های دانش بنیان است و از همین رو پارک علم و فناوری البرز ایده محوری توسعه زیست بوم دانش بنیان را در این استان پیگیری و دنبال می کند.

وی با تاکید بر اینکه پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی بار دیگر حجت را بر مسئولان تمام کرد گفت: همه باید برای تحقق زیست بوم نوآوری و کارافرینی و اشتغال دانش بنیان تلاش کنیم.

باید همه تلاش کنیم راههای تحقق شعار امسال را از نگاه بازیگران زیست بوم فناوری مسئولان و فعالان عرصه فناوری شناسایی و عملیاتی کنیم.

رییس پارک علم و فناوری البرز با اشاره به قانون حمایت از شرکت های دانش بنیان و همچنین قانون جهش تولید دانش بنیان در مجلس شورای اسلامی گفت: در سال جاری با ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های دانش بنیان موجب خودکفایی کشور هستند

شرکت های دانش بنیان موجب خودکفایی کشور هستند