مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 فروردین 1401 ساعت 18:172022-03-22اجتماعي

روستای «داوران» پیشانی سبز رفسنجان میزبان گردشگران نوروزی


روستای داوران در پیشانی شهر رفسنجان از سمت شرق قرار گرفته و دارای آب و هوای بسیار مطبوع و کوهستانی است و پس از دو سال که کشور درگیر کرونا بود، - خبرگزاری فارس_کرمان؛ زهرا بمی: روستای داوران در پیشانی شهر رفسنجان از سمت شرق قرار گرفته و دارای آب و هوای بسیار مطبوع و کوهستانی است، بهار و تابستان دل انگیز و پاییز و زمستان خنک و بسیار دوست داشتنی پای اجاق و شومینه های خانه های کاهگلی و بعضی تازه ساز.

هرساله بهار که از راه می رسد سیل گردشگران هم به سمت این روستا سرازیر می شود، با وجود دو سالی که درگیر بیماری کرونا بودیم مردم هم اکثرا از زیبایی های طبیعت بکر داوران محروم بودند.

برج قدیمی، قنات روستا با آب زلالش، کوچه های تنگ اما خاطره انگیز، قدم گاه امام علی(ع) و از همه مهم تر امامزاده بی بی گوهر خواهر امام رضا(ع) و ده ها بنا و نقطه زیبای دیگر که گردشگران را مجذوب خود می کند، در داوران وجود دارد.

امسال اما رونق گردشگری در داوران بیش از پیش نمود کرده و در فاصله گذشت دو روز از سال جدید هزاران بازدیدکننده داوران را مقصد خود قرار دادند تا زیبایی هایش لذت ببرند.

 رضا باقری دهیار روستای داوران در گفت وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان اظهار کرد: با توجه به اینکه دو سال گذشته به شدت درگیر بیماری کرونا بودیم ناچار بودیم محورهای روستا را کنترل ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستای «داوران» پیشانی سبز رفسنجان میزبان گردشگران نوروزی

روستای «داوران» پیشانی سبز رفسنجان میزبان گردشگران نوروزی