مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 فروردین 1401 ساعت 14:522022-03-22سياسي

شرط دریافت خدمات اسکان در گناوه رعایت پروتکل های بهداشتی است


تنها به کسانی که پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند خدمات اسکان داده می شود.

- محمدتقی صفری در حاشیه حضور در ستاد اسکان شهرستان گناوه در گفت وگو با فقط دو روز مجوز اسکان در مدارس به مسافرین نوروزی داده می شود.

وی عنوان کرد: بازرسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان گناوه روزانه از محل های اسکان بازدید و به ما گزارش می دهند ولی رسیدگی به وضعیت بهداشت محیط مدارس محل اسکان بر عهده آموزش و پروش شهرستان است.

فرماندار گناوه با حضور در اورژانس 115 شهرستان گناوه ضمن تبریک سال نو و تشکر بابت زحمات شبانه روزی پرسنل اورژانس 115 بیان کرد: پرسنل اورژانس 115 شهرستان گناوه با صحه صدر و خویشتن داری و وظیفه شناسی در خدمت به خلق بکوشند.

وی عنوان داشت: خدمتی که برای رضای خدا و از ته دل انجام گیرد اثرات خود را در همه جنبه های زندگی فرد نشان می دهد و کاری که شما پرسنل خدوم اورژانس 115 انجام می دهید کار خدایی است، چون شما در خط اول نجات جان مردم هستید.

فرماندار شهرستان گناوه همچنین با حضور در مرکز خدمات جامع سلامت سیدالشهداء، مرکز معین فعالیت های بهداشتی درمانی در ایام تعطیلات نوروز، ضمن عرض تبریک سال نو جویای مسائل بهداشتی و درمانی شهرستان شد و گفت: عدم تحرک و فعالیت بدنی در بین شهروندان دلیل عمده بیماری های غیر واگیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط دریافت خدمات اسکان در گناوه رعایت پروتکل های بهداشتی است

شرط دریافت خدمات اسکان در گناوه رعایت پروتکل های بهداشتی است