مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 فروردین 1401 ساعت 12:422022-03-22فرهنگي

برنامه های شادی آفرین در نوروزگاه های خراسان شمالی اجرا می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی به تشریح برنامه های این نهاد در نوروز پرداخت و گفت: برنامه های شادی آفرین در نوروزگاه های خراسان شمالی اجرا می شود.

- تقی صادقی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به تشکیل ستاد برنامه های نوروزی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برنامه های فرهنگی و هنری متنوعی در نوروز امسال برنامه ریزی شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی ادامه داد: اجرای برنامه های شادی آفرین توسط هنرمندان برجسته استان در نوروزگاه ها از اولویت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ایام نوروز 1401 است.

وی افزود: اجرای موسیقی مقامی، بازی های محلی تئاترهای خیابانی و شب های شعر طنز توسط هنرمندان، اجرای مسابقات فرهنگی و کتابخوانی و اهدا کتاب به کودکان و نوجوانان در نوروزگاه های استان و اکران فیلم های نوروزی از اهم برنامه های این ایام خواهد بود.

صادقی بیان داشت: تبلیغات محیطی و رسانه ای با محوریت شعار قرن جدید قرن امید، همکاری با ستاد تسهیلات سفر شهرستان و گروه های جهادی در خصوص برگزاری مسابقات فرهنگی و کتابخوانی و اهدا کتاب جهت توزیع در نوروز گاه ها و مناطق محروم، اهدا کتاب به اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان به منظور توزیع در بین مسافران نوروزی از جمله اقدامات انجام گرفته در این ایام می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های شادی آفرین در نوروزگاه های خراسان شمالی اجرا می شود

برنامه های شادی آفرین در نوروزگاه های خراسان شمالی اجرا می شود