مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 فروردین 1401 ساعت 11:272022-03-22سياسي

سلیمی نمین: تولیدات دانش بنیان عقب افتادگی در زمینه صادرات را جبران می کند


امیدواریم این دولت که واقعا تلاش می کند و با ایثار زحمت می کشد، بتواند خودش را به دانش روز مجهز کند و بتواند اشتغال زایی را در بخش خصوصی دانش بنیان جهش دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، رهبر معظم انقلاب امسال را به نام تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین نام گذاری کردند که اگر محقق شود بسیاری از مشکلات امروز کشور مرتفع خواهد شد.

  عباس سلیمی نمین درباره اهمیت و ضرورت تحقق شعار سال گفت: تولید دانش بنیان یعنی اهتمام به تولیداتی که ارزش افزوده بسیار زیادی دارد.

امروز تولیدات دانش بنیان می تواند ما را در زمینه صادرات عقب افتادگی های مان را جبران کند تا بتوانیم با حجم انرژی کمتر، ارزآوری بیشتری داشته باشیم، این اتفاق به سهولت ممکن است.

وی افزود: اگر بین دانش و تولید پیوند بخورد -که در این سال ها تا حدی این پیوند دارد اتفاق می افتد- نیازهای کشور به موسسات دانش بنیان ارائه می شود و آنها می توانند راهکارهای علمی لازم را تدوین کنند.

کما اینکه آنها در این زمینه تاکنون تلاش های مناسبی انجام داده اند و توانسته اند برخی از کاستی هایی که به نظر نمی رسید ما بتوانیم آنها را در داخل برطرف کنیم، مرتفع کرده اند.

این تحلیلگر مسائل سیاسی اظهار کرد: امروز تولیداتی در کشور انجام می شود که دانش خیلی در آن نقش اساسی ندارد، به عنوان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلیمی نمین: تولیدات دانش بنیان عقب افتادگی در زمینه صادرات را جبران می کند

سلیمی نمین: تولیدات دانش بنیان عقب افتادگی در زمینه صادرات را جبران می کند