مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 فروردین 1401 ساعت 10:272022-03-22سياسي

حاجی سعید: تحقق شعار سال محور اجرایی برنامه های میراث فرهنگی در نوروز 1401 است


سیدمحسن حاجی سعید، رییس تشکل حرفه ای راهنمایان گردشگری ایران، در گفت وگو با خبرنگار فارس از یزد، با اشاره به تاکید وزیر گردشگری و معاون گردشگری برای ایام نوروز امسال، 627 راهنمای گردشگری مستقر شدند، اظهار کرد: از طرفی بیش از 500 نفر داوطلب در 22 استان کشور برای شروع دوباره گردشگری و تکریم مهمانان نوروزی، در ابنیه تاریخی و موزه ها مستقر شده اند.

وی با بیان این که امسال نوروز متفاوتی است افزود: در نوروز امسال هم سال نو می شود و هم سده، لذا مدیران کل و معاونین گردشگری در استانها برنامه های متعددی را پیش بینی کرده اند تا پذیرای مهمانان باشند و لذت را در مقصد دو چندان کنند.

حاجی سعید با بیان این که یکی از مهمترین اقدامات استقرار راهنمایان گردشگری در اماکن تاریخی، موزه ها و مراکز تجمع و بافت های تاریخی در شهرهای مختلف کشور است گفت: در همین راستا به پیشنهاد کانون انجمن های صنفی و جامعه انجمن های حرفه ای راهنمایان گردشگری و حمایت معاون گردشگری، استفاده از ظرفیت راهنمایان گردشگری در ایام نوروز، برای اولین بار در شرح وظایف کمیته اطلاع رسانی، تبلیغات، امور فرهنگی و فضای مجازی ستاد خدمات سفر کشور قرار گرفت.

رییس تشکل حرفه ای راهنمایان ایران تصریح کرد: دستاوردهایی که از این مهم حاصل می شود شامل ایجاد نظم حداکثری در ساماندهی گردشگرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاجی سعید: تحقق شعار سال محور اجرایی برنامه های میراث فرهنگی در نوروز 1401 است

حاجی سعید: تحقق شعار سال محور اجرایی برنامه های میراث فرهنگی در نوروز 1401 است