مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 فروردین 1401 ساعت 10:072022-03-22سياسي

دستور تشکیل کارگروه حل فوری مشکلات ثبتی شرکت های دانش بنیان


رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با توجه به نامگذاری سال 1401 به نام «تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین» دستورات ویژه ای درخصوص شرکت های دانش بنیان صادر کرد.

- رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با توجه به نامگذاری سال 1401 به نام تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین دستورات ویژه ای درخصوص شرکت های دانش بنیان صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، حسن بابایی معاون رییس قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد، طی دستورات جداگانه ای به مدیرکل ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری و رییس مرکز مالکیت معنوی، بر ثبت شرکت های دانش بنیان به صورت فوق العاده و حمایت از علائم تجاری این شرکت ها تاکید کرد.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با توجه به راهبرد ابلاغی رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین و قانون حمایت از شرکت ها و مؤسسات دانش بنیان و تجاری سازی نوآوری ها و اختراعات مصوب 1389/8/5 و آیین نامه اجرایی آن مصوب 1391/8/21 هیات وزیران، دستور تشکیل کارگروه ویژه ای را برای حل فوری مشکلات ثبتی این شرکت ها و حمایت از اختراعات و علایم تجاری آنان صادر کرد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور تشکیل کارگروه حل فوری مشکلات ثبتی شرکت های دانش بنیان

دستور تشکیل کارگروه حل فوری مشکلات ثبتی شرکت های دانش بنیان