مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 فروردین 1401 ساعت 21:222022-03-21اقتصادي

200 اِلمان نوروزی در سطح شهر ارومیه نصب شد


رییس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه از نصب 200 اِلمان نوروزی در سطح شهر ارومیه خبرداد.

- با اشاره به آماده سازی فضای شهر ارومیه برای استقبال از میهمانان و گردشگران نوروزی اظهار کرد: به منظور استقبال از بهار از 25 اسفند ماه تا امروز اول فروردین ماه سال جاری نزدیک 200 اِلمان نوروزی در سطح شهر نصب شد.

وی با اشاره به ادغام دو سازمان فضای سبز و زیباسازی شهر با یکدیگر گفت: سعی کرده ایم در ساخت این اِلمان ها ترکیبی از گل کاری و المان های نوروزی نمود یابد که تمامی المان ها با اعتبار 200 میلیون تومان در داخل کارگاه های شهر آماده سازی شده است.

شایگان با اشاره به اینکه تمامی المان های نوروزی شهر آمیخته با فرهنگ و آداب و رسوم ارومیه هستند یادآور شد: برای اولین بار در سطح شهر ارومیه 2 هزار اصله نهال بیدمشک کاشت شده که یکی از نمادهای مهم ارومیه است.

رییس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه عنوان کرد: همچنین به منظور زیباسازی شهر در نوروز بالغ بر 4 میلیون بوته گل نیز در سطح شهر کاشته شده که 3 میلیون این گل ها قبل از عید و یک میلیون آن بعد عید کاشته می شود.

وی تاکید کرد: رنگ آمیزی 200 کیلومتر جداول ورودی شهر و داخل شهر، نصب بیش از 250 نیمکت و سطل زباله و تجهیز روشنایی های شهری و تعویض پرچم ها و ساماندهی ورودی های شهر از دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 اِلمان نوروزی در سطح شهر ارومیه نصب شد

200 اِلمان نوروزی در سطح شهر ارومیه نصب شد